Coxartroza si unguentul meu pe baza de gelatina

Astazi trebuie sa ma pregatesc pentru a prepara o noua doza de unguent. Am observat ca dintr-un pachet de gelatina pot obtine o cantitate care imi este suficienta pentru 2 saptamani,  2 saptamani si ceva.

De cand am inceput sa folosesc unguent acesta, lucrurile par a fi uspor imbunatatite. In primul rand nu mai am dureri. Ca sa fiu sincer dureri insuportabile sau foarte stresante n-am avut niciodata. In al doilea rand ma deplasez mai usor si daca ma concentrez un pic nu mai schiopatez. In al treilea rand, am fost pe la tara si am reusit sa fac unele lucruri care presupun un pic de mobilitate si efort fizic. Sa nu vorbesc intr-un ceas rau, dar ieri am fost in stare sa sap un pic la cazma. N-am vrut sa exagerez, asa ca m-am oprit dupa cateva brazde, dar am apasat tocmai cu stangul bolnav si nu am simtit ceva deosebit nici atunci, nici mai tarziu. Doamne ajuta

Lasă un comentariu